Összes oldalmegjelenítés

2012. július 5., csütörtök

Fotódobozt készítettem :)

Nos magát a dobozt nem mutattom meg, mert elég csúnya szegény, de szerintem az eredmény nem rossz. Egyelőre "nyárit" készítettem, így ez csak természetes fényekhez jó. Egy dobozt jól szétvágtam. Letakartam fehér papírral, majd egy másik lapot beleraktam döntve. Ezenkívül még "bugyit" (átlátszós fóliát, aminek a nevét nem tudom, de papírokat szoktak bele rakni, majd lefűzik) használok hozzá. Eredmények:




Igyekszek olyan darabokat összeválogatni, amik frissek, hogy legyen összehasonlítási alap.
Pár régebbi:





2 megjegyzés:

  1. Genothermnek hívják egyébként, de szerintem nincs ember, aki nem bugyinak mondja :) Gyönyörűek ezek az ékszerek!

    VálaszTörlés
  2. köszönöm szépen! :) Most már van valami speckós lapom is (már elfelejtettem a nevét) amiből majd készítek benti fényűt

    VálaszTörlés