Összes oldalmegjelenítés

2012. július 4., szerda

Egy újabb díj

Kaptam egy újabb díjat, amit Thimmyke ruházott át rám. Nagy fejtörést okoz, de megoldom. :)




A szabályok
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

Akkor lássunk gyorsan 11 dolgot rólam!
1. Nemrég lettem 24 éves, de sokszor többnek néha kevesebbnek érzem magam.
2. Imádom az állatokat, leginkább a cicák és a kutyusok a kedvenceim. 
3. Vígjátékokat részesítem előnyben.
4. Olyan most mintha nyaralnák, mert a szobámból elköltöztem a régibe, mert túl meleg van benne.
5. Nagyon szeretnék egy kemencét üvegékszer készítéshez. :)
6. Babonás vagyok, de a fekete macskák nekem szerencsét hoznak, mert az enyém is fekete volt.
7. Nyár végén szeretnék beiratkozni egy suliba, hogy szakmám is legyen a diplomám mellett és valóra válthassam egy másik álmomat.
8. Az ékszerkészítés kiutat jelentet számomra egy nagyon nehéz időszakból. 
9. Imádom a kézműves vásárokat. Egyrészt rengeteg új embert ismerek meg, másrészt új helyekre jutok el és sikerélményt is ad. 
10. Nemrég megszereztem a jogosítványt. :)
11. Szeretek más alkotóktól nyerni, cserélni, szerezni egy-egy ékszert. Ki tudja ki milyen híres lesz egyszer nekem is legyen egy.
 
Thimmyke kérdései:
  1. Kedvenc szín?- zöld
  2. Kedvenc ruhadarab?- atléta
  3. Miben vagy a legjobb?- húzós kérdés, kiemelkedőt nem tudok, "jó" embernek tartom magam (beképzeltség nélkül)
  4. Tél vagy nyár?-nyár
  5. Hajfesték vagy nélkül?- hajfesték (én már erősen őszülök)
  6. Legemlékezetesebb élmény? egy randi nemrégről
  7. Pizza vagy hamburger?- hambi :)
  8. DM , Rossmann vagy Müller?- Rossi
  9. Legnagyobb siker az életben?- jogsim
  10. Mi leszel ha "nagy leszel"?- nagy vagyok :), vállalkozó :)
  11. Kedvenc időtöltésed?- ékszerkészítés
Saját kérdéseim:
1. Macska vagy kutya?
2. Hány éves vagy?
3. Boldog vagy?
4. Szoktál álmodni?
5. Mióta írsz blogot?
6. Életed legmeghatározóbb élménye?
7. Éjszaka vagy nappal?
8. Horoszkópod?
9. Kedvenc könyved?
10. Kedvenc ételed?
11. Mi volt a kedvenc játékod gyerekkorodban?

11 ember akinek szeretném tovább adni a díjat: 
 
Nos azt hiszem ennyi. :) Köszönöm szépe Thimmy! :)
 

1 megjegyzés: