Összes oldalmegjelenítés

2011. október 31., hétfő

Szombati próba

A napokban ismét nem írtam bejegyzést, bár ennek csak annyi az oka, hogy az első vásárommal voltam elfoglalva, ami vasárnap rendben le is zajlott.
Szombaton terveztük el, hogy mit hogy rakunk ki, elkészítettem az árakat, és csoportosítottam a készletet. A összes termékem kb. harmadát raktam ki, de a többit is vittem természetesen.
Ez a kép még a szombati próbán készült:
Vasárnap jött a vásár, amivel összeségében elégedett vagyok, bár sok pénzt még nem hozott, de sok érdeklödő volt és láttam, hogy nagyon tetszett mindenkinek. Tapasztalatnak és helyismeretnek mindenképp megérte, illetve a "régi piacos részem" is visszatért.
A folytatás két hét múlva várható. Kinn is készültek fotók, de ezt nem akarom a fél világgal megosztani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése