Összes oldalmegjelenítés

2011. október 3., hétfő

Gyurmaékszerek

Nos elkezdtem a gyurmázást is. :)
Tapasztalatok:
Mint már írtam két színben vásároltam: pirosban és fehérben. Márkáját tekintve Formi gyurmákról van szó. Először picinek találtam a kiszerelést, de alig használtam picit és így is készült pár dolog. Főleg rózsákat készítettem (fülbevalónak, medálnak kitűzőnek). Ami furcsa, hogy a fehér gyurma keményebb volt a formázás alatt, míg a piros hamar nagyon puha lett (szinte már zavaróan). Még amit említek, hogy Karancs gáztűzhely egyes fokozatával sütöttem ki (azaz 160 fokon, az előírt 130 helyett, de olyan nem volt). 13 percet sütöttem, így a fehér csontszínű lett. és a képek:
először a tepsiben:
Hétvégén vásároltam egy kedves drótos kollegától egy rózsás gyurma gyűrűt, ami adta a kedvet az egészhez. Ő lenne az:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése