Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 18., vasárnap

Gumidamil problémák

Nem éppen a drótos téma, de hátha valakinek egyszer segítség lesz.
Szóval ma adtak 4 ékszert, hogy hozzam őket helyre. Gondoltam én, persze mi sem egyszerűbb. Nos van két gumis, aminek persze a gumi része ment ki, de semmi gond (gondoltam) hipp-hopp egy kis gumidamil és kész is. Nos azt kell mondanom "Fenéket".
Összeraktam a karkötőt és sima csomózással zártam, de éreztem, hogy nem tart ki a szilikonos damil, szét is tudtam simán húzni. Elkezdtem olvasgatni utána, de nincs senki túl jó véleményen róla. Kaptam tanácsot is, hogy inkább kalapgumival készítsem, csak sajnos most nem megoldható, és ha már van ez a "damil", akkor használjuk fel. Olvastam több helyen, hogy lakk segít a problémám. Nos tesztelem pár darabkán, de várom még a hozzáértők kommiját, ha valamit megtudok írok és a saját tesztek eredményét is közlöm. :)

2 megjegyzés:

  1. Eredmény: Megjegyzésben csatolom, hogy egy helyen legyen. Csomózással és színtelen körömlakkal jónak tűnik, de azt tanácsolom, hogy ne vegyetek ilyet, hanem próbáljatok mást használni. Egyeltalán nem jó:S

    VálaszTörlés
  2. kiegészítés: olvasztással is próbálkoztam de még úgyse marad egybe a csomó, mint pl. a scobidou szálak esetében. Összeségében tehát ismét elmondom, egy igen rossz és használhatatlan termékről van szó.

    VálaszTörlés