Összes oldalmegjelenítés

2011. szeptember 9., péntek

Ezüst drótok

Sokan szeretnének ékszert tőlem, de inkább ezüst színűt, mert ilyen jellegű ékszereket viselnek így úgy döntöttem rendelek egy adagot. Ma meg is érkezett. Próbaképpen készítettem ezt a gyűrűt, tesztelve vele a drótok álagát. Szodalit golyócskával díszítettem, ami olyan mint a Föld piciben, mármint a mintázata. Lemon jáspisos gyűrűm után a második kedvenc lett.

Egyébként ezüstözött rézről van szó, tehát ez is réz, csak van rajta egy fedő réteg, ami elég tartós, hiszen több elismert drótos is ezen a portálon vásárol. Tőlük kaptam az információt és ezt ezúton is köszönöm.

Annyit még elmondanák, hogy személy szerint én szeretem a rézt és a színét. Sokan úgy vélik, hogy nem tartozik a nemesfémek közé. Még kiemelném, hogy nagyon kevesen alergiásak rá. Később rakok róla egy ismertetőt, mert szerintem fontos, hogy ne soroljuk a bóvli kategóriába valamit, amit nem is ismerünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése