Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 13., szombat

Fonal bolti élmények

Mai napom barátnősen telt, utána pedig anyumékkal grilleztem. Nem volt időm alkotni, viszont a barátnőmmel egy kisvárosban vásároltam pár gyöngyöt és kellékanyagot. Hematit golyókat sikerült szereznem 3 különböző méretben 110-180 forinti áron voltak, ami szerintem elég jó és a tasakban persze több darab van. Sajnos sikerült vennem viszont 20 talpas ezüst színű szerelőpálcát 400 forintért, amit marhára bánok, hiszen sokkal olcsóbban beszerezhetem interneten.
Viszont ami jó volt, hogy a boltba épp akkor hozták az árukat és a szállító srác észrevette az ékszereimet (egy fülbevalóm és egy medálom volt rajtam). Meg is kérdezte, hogy én készítettem-e, persze én büszkén veszítettem. Úgy éreztem neki is tetszik..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése