Összes oldalmegjelenítés

2011. július 22., péntek

Nem pihenek :)

Nos megmutattom mivel "szórakoztam ma":
Egy kisterítő! Ha valakinek kell a minta nyugodtan szóljon, bár még én se vagyok kész mint látszik is. Ez lenne az első "nagyobb" munkám horgolásból. Persze nem volt egyszerű idáig eljutni sem és még sajnos picit hullámos, remélem hogy holnap teljesen kész lesz. :) Csillagos minta egyébként.
Frivolitás: gyűrűt már tudok készíteni a 7es tűmmel. Hát nem egyszerű. A hibám sokáig az volt hogy csak egyfajta csomót készítettem.de Veronika elárulta, hogy kell  másikat amire sokáig nem jöttem rá. Remélem abban is haladni fogok, de már jó lenne picit drótozni is.
Vettem két kb.  20méteres rézhuzalt, de még nem érkezett meg. 0,5 és 0,8 méretűeket. Kíváncsi leszek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése