Összes oldalmegjelenítés

2014. január 1., szerda

Boldog új évet! :) Számvetés az elmúlt évekről...

Először is minden kedves követőmnek és látogatómnak boldog, sikerekben és egészségben gazdag új évet szeretnék kívánni!

Másrészről viszont meg kell jegyeznem, hogy most hogy kicsit megnéztem a blogot, rájöttem, hogy ez lesz a negyedik év. Hihetetlen! Nem gondoltam volna anno, mikor elkezdtem, hogy a drót évekig központi szerepet fog játszani az életemben (remélem még sokáig így marad). Sokat köszönhetek neki. Sok-sok tehetséges embert ismertem meg, lettek új barátaim, ismerőseim, eljutottam nagyon sok helyre ezalatt a három év alatt. Nem tudom, hogy hova sodor az élet, de remélem, hogy az alkotásöröme megmarad számomra.

2013 novemberében pedig megnyílt a Tarka Kreatív- és Ajándéküzletem, Dombóváron. Erről itt nem is írtam, bár az üzlet még csak 6 hete megy a megvalósítás, és az ügyek intézése már jó pár hónapot felölelt. Reményeim szerint működni fog, de persze benne van a pakliban, hogy nem, akkor azt kívánom magamnak (kicsit önzően), hogy akkor is találjak kiutat még ha nehéz is, legyen egy új lehetőség, amit megragadjak és tovább lépjek. Egyelőre viszont nagyon remélem, hogy a Tarka hosszú évekig fennmarad.

Nem akarom azonban a vásározást sem abbahagyni. 2013-ban is jó pár helyre sikerült eljutnom. Év elején még az óvodában dolgoztam, dadusként, majd Zimmermädchneként Ausztriában, de aztán június közepétől újra jártam a rendezvényeket. Dombóváron többször, Kadarkúton, Pécsen (Aszpik), Mágocson, Mozsgón és végre sikerült Kaposvárra is eljutnom mint árus. Ezenkívül persze akadtak kisebb rendezvények falunapok, búcsúk.

Talán legbüszkébb Kaposvárra vagyok, hiszen a kétnapos Mézfesztiválon végre a kaposvári emberek is megtalálhatták ékszereimet. Két nagyon jó kézműves társam, pedig segített (Zita Dekor és Lindera Natura).
Az év utolsó eseményei a dombóvári Adventi Mécsvilág volt. Négy vasárnap, amely sajnos nem hozta meg a várt sikert, mindenesetre ide is érdemes volt elmennem.

Köszönöm szépen Mindenkinek nem csak az elmúlt egy évet, hanem az elmúlt hármat! Köszönöm szépen a drótos barátnőimnek, hogy segítenek, támogatnak! Köszönöm a sok bátorítást az ismerőseimnek és barátaimnak! Remélem, hogy 2014 is fantasztikus lesz és sok helyre eljutnak az ékszereim örömet okozva!
BUÉK!

2 megjegyzés:

  1. gratulálok a sikereidhez, csak így tovább! :) Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
  2. Drága vagy! :) Nem tudom, hogy alakul, de remélem beindul. :) Neked is boldog új évet! Puszi!

    VálaszTörlés