Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 4., kedd

Fotódoboz 2. -téli változat

A nyár lassan véget ér, bár a meleg még úgy néz ki marad egy kicsit. :) Muszáj volt, tehát előre tekintenem és gondolnom arra az időszakra, amikor a jól működő kinti fotódobozkámat el kell raknom egy időre. Röpke 30 perc alatt el is készítettem a téli változatot fénymásolópapírból, pauszpapír és egy doboz közreműködésével. A fényforrás fenntről világítja meg, majd a tárgyakat.

Szerintem egész jó az eredmény! :)


10 megjegyzés:

  1. Már régóta szemezek én is ilyennel, de még nem vitt rá a lélek, hogy elkészítsem... :D

    VálaszTörlés
  2. Már csak papírt kellene vennem, mert már a doboz is kész van. :D

    VálaszTörlés
  3. akkor nemsokára kész lesz a tiéd is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te hány wattos égőt használsz a fenti megvilágításhoz? :)

      Törlés
  4. 60, de elég sötét a szobám, úgyhogy azért viszonylag világosbban és az ablakban fotózom. Még akarok egy nagyobb lámpát is.

    VálaszTörlés
  5. Hát egy teljesen egyszerű digitális gépem van. Természetesen makrozok vele és nem használok vakuk. Igyekszek a fehér egyensúlyt utána beállítani, de persze jobb a szabad fényes nyári doboz változat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszokat. :)
      tudtad, hogy be van kapcsolva a szóellenőrzés?
      http://lakkfan.blogspot.hu/2012/06/szoellenorzes-kikapcsolasa.html

      Törlés
  6. köszönöm én is! én se csípem! elvileg most kikapcsoltam! de örülnék, ha visszaszólnál, hogy jó-e :)

    VálaszTörlés