Összes oldalmegjelenítés

2012. január 29., vasárnap

Gyöngyhímzés-első medálom félkészen

Már régóta tervben van a gyöngyhímzés, mint új technika kipróbálása. Ezt az oldalt nézegettem már többször is: http://horimarikabeads.blogspot.com/search/label/%C3%8Dgy%20k%C3%A9sz%C3%BClt?updated-max=2010-12-31T14:50:00%2B01:00&max-results=20 . Utólag is köszönöm a blog írójának szerintem nagyon hasznos, hogy ezt megosztotta.
Szóval többszöri olvasgatás és utánajárás után elkezdtem.
Persze alap akadályokba ütköztem rögtön. Mire varrjam és főleg mit?
Nem is olyan rég vettem egy zöld macsakkőt csak úgy, és végre eljött az ideje, hogy felhasználjam. Adott volt, tehát a zöld szín. Aztán az előbb bemutatott kis pénztárcaszerűséget felhasználtam (legalábbis az egyiket). Nem volt nagy fájdalom. :)
Különböző színeket válogattam még hozzá, természetesen csak zöldet. A caboson-t még be is foglaltam, nem csak ragasztottam.

A hátulját még nem tudtam elkészíteni. Valami vékony műbőrt, vagy bőrt szeretnék rá, és akkor tudom rávarrni a medáltartóját is. Ha teljesen kész lesz rakok, majd fel úgy is képet. :)

2 megjegyzés:

  1. Itt a blog szerzője :)))
    Nagyon jó olvasni és látni, hogy valaki belevágott a képeim alapján. Ezt köszönöm szépen!!!! És ha bármi segítségre szükséged van, elakadsz, csak keress meg, szívesen segítek! A medálkád pedig igen csinos. A zöld az egyik kedvenc színem :)

    VálaszTörlés
  2. Ez megtiszteltetés!:)
    Nekem is az egyik kedvenc színem és az útmutatásod alapján, már kimertem próbálni a gyöngyhímzést. :) Szerintem nem is az utolsó lesz, sőt olyan gyűrűt is szeretnék. :)Én köszönöm neked! :)

    VálaszTörlés