Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 7., kedd

Vásárok, rendezvények

Mióta elkezdtem kézműveskedni az egyik legnagyobb problémám az, hogy sokszor nem értesülök, arról hogy itt meg itt rendezvény van. Nem tudom, hogy más, hogy csinálja, de mostanában egyre ritkábban tudok egy-egy eseményen részt venni.
Nem ártana egy nagyobb standszerűség, mert amikor közlöm, hogy kis asztalom van, akkor már nem is állnak velem szóba. Nagyobb rendezvények esetében pedig 40-50ezer forint is lehet három nap.
Remélem, hogy erre is kitalálok valamit, mert így csak telnek múlnak a napok és nem tudok hova menni.

4 megjegyzés:

  1. Igen, jó volna valami gyűjtőoldal vagy hasonló, ahol lehet ezekről értesülni.

    VálaszTörlés
  2. igen, én is valami ilyesmire gondoltam. angyon jó lenne

    VálaszTörlés
  3. Nekem még nem volt merszem vásárba menni, még csak gondolkodni sem rajta. =) Pedig biztos nagyon jó buli lehet. Viszont tényleg hasznos lenne egy ilyen gyűjtőoldal, ahol ezeket lehetne megnézni. És nem is csak az eladóknak, hanem például a kirándulóknak is... =)

    VálaszTörlés
  4. igen, bár elsősorban én most a kezdő kézművesekre gondoltam. Rögtön azért nem tud senki egy nagy fa standot venni és valószínűleg kis asztalokkal indulunk útnak. Jó lenne ha egy oldal létrejönne a támogatásunkra.

    VálaszTörlés