Összes oldalmegjelenítés

2012. május 5., szombat

Teszt nap

Már régen volt ilyen, vagyis volt, csak nem írtam róla. Ma egy befoglalás fajtával foglalkoztam ilyen pl:
http://www.scribd.com/doc/91672366/How-to-Wire-Wrap-a-Coin-Pendant-Tutorial , vagy http://www.mybeads.com.au/wirependant1.html stb. Képeket holnap hozok talán. :) Ma már nincs kedvem fotózni.
Annyit róla, hogy jobban féltem tőle, mint amennyire kell. Szeretem a befoglalásokat. Rézből készítettem el először ami egész jó lett. A réz puhasága sokat segített, de sajnos a fogóm karcolásokat csinált a réz felületén. Egyébként kis rózsát készítettem az akasztója tövébe és egy üvegkavics van ismét benne amit még Marcsi barátnőmmel vásároltam. :)
A másik egy türkinit (vagy festett howlit), amit Perényi Annától kaptam. Elég pici és szögletes, szinte téglalapos. Ezt már ezüsttel foglaltam be, ahol pedig megállapítottam, hogy velem nincs gond, viszont az ezüstözött rézdrótom túl kemény és a fogóm még mindig nem jó. Nos gyakorolok és majd alakul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése