Összes oldalmegjelenítés

2012. április 13., péntek

Aramis karperec

Tegnap végre megérkezte a várva várt gyöngyhímzéshez való karperec alapok, gyöngyök és tűk. Nem is bírtam ki, hogy el ne kezdjem délután. Egy délutánom, estém és egy délelőttöm ment rá a három testőr első darabjára, de megérte. A közepében lévő türkinit kabosont Perényi Annától kaptam ajándékba és nagyon sok tanácsot kaptam tőle a karkötő elkészítését illetően is. Köszönöm még ezenkívül ewagyongyosvilaga.blogspot.com szerkesztőjének, akinek a karkötőm szélének eldolgozását köszönhetem.
Tapasztalatom:
Műbőr alapot vettem, hogy lássam, hogy kb. milyen vastag és, hogy feltudom-e később használni az enyémet, amit a mamámtól kaptam. Hát sajnos elég vastag ami nekem van, úgyhogy lehet hogy nem fog menni, de egy próbát majd teszek.
Ragasztónak én is kétoldalú ragasztót használtam, amit múltkor a Tescoban sikerült összevásárolnom, bár akkor még úgy tűnt, hogy a nyakamon marad.
A bőrt én nem tudtam nagyon pontosan kivágni, főleg mert ovális az én karkötő alapom széle, és utána nem tudtam úgy ráragasztani, hogy a 1-1 mmel több legyen fenn és lenn is, így javaslom, hogy picit hagyj rajta és utána próbáld levágni az esetleges felesleget, de ha nagyon precíz vagy akkor biztos kiszabod.
Karon:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése