Összes oldalmegjelenítés

2012. január 16., hétfő

Angyalkák az Angels' Army-nak

Nos még sohasem nyújtottam be pályázatot versenyre, de úgy gondoltam itt az ideje, hogy legalább kipróbáljam milyen. Félek, hogy kapok negatív kritikákat is, de már láttam hogy más is kapott. Ezt is el kell viselni...
Az egész napom ráment, hogy egyedit alkossak:
és néha még akkor is az jött ki majdnem, mint Kovács István Ákosnak:
Aztán megérkezett a pocakos angyalkám és végre eltudtam szakadni Ákos (egyébként gyöngyörű) munkáitól. (itt megjegyezem, hogy többet, ha felmerül bennem, hogy pályázok nem nézem meg más pályamunkáit, mert elég zavaró)


Legvégül több óra munka, rajzolgatás és csavargatás után pedig létrejött az angyalszárnyak gyűrű. Szerintem nagyon ötletes.

Ezüst színű szárnyak kicsit másképp (ez nem tetszik annyira):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése