Összes oldalmegjelenítés

2011. december 22., csütörtök

Violin gyűrű

Tegnap este kaptam egy kedves megrendelést, hogy készítsek egy gyűrűt, amin violinkulcs van. Először megnéztem a Meskát, de nem sok mindent találtam. Volt aki visszintesen oldotta meg, volt aki végülis a drót elejéből meg a végéből, tehát végülis két szálból. Azt akartam, hogy egyedi legyen és főleg az én művem, így késő este meg is hajlítottam egy jó vastag és csúnya rézdrótból, amiről erősen lepattogott már a bevonat. Ma délelőtt pedig elkészítettem ezüstözött rézdrótból.
Követlmények a következők voltak: állíthatós legyen, ezüstözött rézdrótból készüljön és hogy legyen fekete gyöngy rajta, amit nem teljesítettem végül, mert Szigetvár előtt sikerült nagyrészt az összes ásványomat elhasználni, így egy darab kis ónixom se volt. Tekláról pedig már gyűrűben hallani sem akarok.
Ilyen lett:
Bocsánat a képért, de nem volt hangulatom fotózni. Nem vagyok túl jó passzban. Most egy fehér-ezüst szálas horgolt gyűrűt készítek. Szerintem ma este még kész lesz.

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Csinos kis gyűrű, nekem tetszik. Igazán aranyos, ahogy a violin-kulcshoz hasonlít. Gondolom, nem csak zenészeknek szánod, bár rajtuk határozottan jól mutatna :)

    VálaszTörlés
  2. :) A megrendelőm tudja, hogy ő kinek szánja :)

    VálaszTörlés