Összes oldalmegjelenítés

2011. november 17., csütörtök

Mariann medál

Ma nem volt sok időm, de arra elég, hogy tartsak egy tesztnapot és megpróbálkozzak egy számomra még ismeretlen területtel: a befoglalással. Sokat nézegettem már hasonló technikával készült csodaszép medálokat és úgy gondoltam, hogy ez talán nem annyira nehéz. Tévedtem...nem egyszerű, de nem is megvalósíthatatlan, viszont annak örülök, hogy nem előbb próbálkoztam vele, hiszen csak kudarc lett volna belőle.
Üvegkavicsot foglaltam be, amit egy barátnőmmel sikerült vásárolnom több "társával" együtt, ezért a barátnőmről kapta a medálka a nevét. Sárgarézzel dolgoztam ismét. Most nagyon megkedveltem. Nem tudom, hogy a képekről mennyire jön le, de nagyon szép lett és nagyon szabályos. Nagyon büszke vagyok rá :)


Lila hátérrel szerintem jobban mutat:


2 megjegyzés:

  1. Szia! Remek ez a medál is, és valóban... lila háttéren ezerszer jobban mutat :) Szép lett, nekem tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Köszi! Valahogy igen, jobban kihozza a szépségét. :)

    VálaszTörlés